מחוללי חמצן

קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת  שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל ואנושי לצרכי מטופלים. נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר  מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני  משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם.

מחולל חמצן נייד ביתי

מחולל חמצן נייח ביתי

יצירת קשר

חברת קלינטיקה אתכם עם כל נשימה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עם כל שאלה או בעיה שיש לכם ואנחנו נשמח לתת לכם מענה במהירות האפשרית.


    מחלקת CPAPטיפולי ביתמכירות רפואיותמחלקת פרוייקטים

    קלינטיקה חלוצי התעשיה 15, מפרץ חיפה, טלפון 1-599-555-200

    עבור אנשים שסובלים ממחלת ריאות, מחולל חמצן הוא אביזר חשוב ומציל חיים. בניגוד לבלוני חמצן שהם כבדים ומסורבלים, מטרתו של מחולל החמצן היא "לייצר חמצן" בכל רגע נתון. אז מה זה מחולל חמצן ואיך הוא עובד?

    מחולל חמצן איך עובד?

    מחולל חמצן "שואף" את האוויר בחדר באמצעות מדחס, מעבד אותו ומסיר את חלקיקי החנקן. לאחר שהחנקן הוסר, מתקבל גז המועשר בחמצן. מחולל החמצן פולט את החמצן בשעת הצורך בהתאם למינון הנדרש. קיימים מחוללי חמצן נייחים שניתן להשתמש בהם בבית, לצד מחוללי חמצן ניידים שמיועדים ליציאה מהבית. מחוללי חמצן נייחים יהיו גדולים יותר לרוב, ובעלי הספק רב יותר, בעוד מחוללי החמצן הניידים יהיו קומפקטיים, וידרשו הטענה לאחר זמן מה.

    למי מחולל החמצן מיועד?

    מחולל המחצן מיועד לאנשים בעלי ריכוז נמוך של חמצן בדם הסובלים ממחלת ריאות או החווים קושי בנשימה וזקוקים לסיוע. המטרה של מחולל החמצן הוא לספק לחולים חמצן מועשר וזמין, מה שמשפר את איכות החיים של המטופלים באופן משמעותי. מחולל החמצן הנייד מבטיח חמצן מועשר בכל זמן ובכל מקום, והדבר מסייע למטופלים להתנהל בחופשיות ולא להיות מוגבלים בעקבות הצורך בחמצן. בעבר, הפתרון היה שימוש בבלוני חמצן גדולים שיש להחליף אחת לזמן מה, כיום מחולל החמצן מספק אלטרנטיבה מצוינת, משום שביכולתו להפיק כמויות של חמצן בכוחות עצמו.

    שינוי פיזי ונפשי כאחד

    מי שזקוק לחמצן באופן קבוע עלול להרגיש פגיעה בעצמאות, ובחופש התנועה והניידות. רוב המטופלים מעידים כי מרגישים חריגים כאשר מתהלכים עם בלון חמצן מסורבל. כאן נכנס לתמונה מחולל החמצן שמאפשר להתנהל במרחב בתחושת חופש בידיעה שתמיד יהיה עבורם חמצן זמין. אפשר לומר שמחולל החמצן משפיע על מצבם הבריאותי של החולים ועל מצב הרוח כאחד.

    סוגים של מחולל חמצן

    כאמור, קיימים סוגים שונים של מחוללי החמצן, המשתנים זה מזה בגודלם ובמשקלם, בטווח של 800 גרם ועד 8 קילו. מחולל החמצן הנייח מציע תפוקה מוגברת של חמצן, ונוח לשינוע מחדר לחדר. הוא פשוט לשימוש, וקל לתחזוקה. דבר נוסף שיכול לעשות את ההבדל הוא מחולל חמצן נייח בעל פעולה שקטה, מה שמבטיח שלא תרגישו בו. כשמדובר במחולל חמצן נייד, אורך חיי הסוללה הוא כ10 שעות, ניתן להטעין אותו באוטו ולהשתמש בו תוך כדי ההטענה. מחולל החמצן הנייח מתאים לשימוש בבית, ואילו הנייד מתאים לשימוש מחוץ לבית.

    המלצת הרופא

    הרופא שמטפל בכם יוכל לסייע בהכוונה במחולל החמצן, ולקבוע את המינון המדויק עבורכם. הקפידו להשתמש במחולל החמצן על פי הוראות הרופא, על מנת להפיק את המירב מהטיפול. כאשר תתחילו את תהליך הרכישה, היועצים שלנו ישמחו להיות לכם לעזר ולהכווין אתכם עבור מחולל החמצן המתאים ביותר לצורך שלכם.

    השקעה לטווח הארוך

    כאמור, מחולל חמצן יכול לעשות שינוי מהותי בחייו של המטופל. אנו מציעים אחריות מלאה על מחוללי החמצן, שירותי מעבדת תיקונים, כולל אספקת מכשיר חלופי במידה והתרחשה תקלה במכשיר, כדי שתוכלו להיות בראש שקט. בנוסף, אנו מציעים ביקורי בית, ליווי אישי, ומענה זמין, כדי ליצור עבורכם את החוויה הטובה ביותר.

    בשנים האחרונות, תעשיית הבריאות ראתה שינוי משמעותי לעבר טיפולים וטיפולים ביתיים. התקדמות אחת כזו היא הזמינות של טיפול בחמצן בבית. עבור מטופלים הזקוקים לטיפול ארוך טווח בחמצן, מחולל חמצן בבית יכול להיות מחליף משחק. מאמר זה נועד לשפוך אור על היתרונות של טיפול בחמצן ביתי, כיצד הוא יכול לשפר את אורח החיים שלך, ואילו גורמים יש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת מחולל חמצן.

    הצורך הגובר בטיפול בחמצן

    טיפול בחמצן נקבע לעתים קרובות לחולים עם מצבים כמו מחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD), אסטמה, דלקת ריאות ומחלות נשימה אחרות. באופן מסורתי, חולים אלה יזדקקו לביקורים תכופים במתקני בריאות לצורך טיפול. עם זאת, הופעתם של מחוללי חמצן קומפקטיים וידידותיים למשתמש אפשרה לקבל טיפול חיוני זה בנוחות של הבית.

    היתרונות של טיפול ביתי בחמצן

    נוֹחוּת

    אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של טיפול ביתי בחמצן הוא הנוחות. מטופלים אינם צריכים עוד לקבוע פגישות ולנסוע למוסדות בריאות, מה שחוסך זמן ואנרגיה כאחד. זה מועיל במיוחד לחולים קשישים או לבעלי בעיות ניידות.

    איכות חיים משופרת

    זה לנשום טוב יותר מתאם עם איכות חיים משופרת. מטופלים יכולים לעסוק בפעילויות שהם נהנים מהם, לבלות זמן איכות עם המשפחה, ועוד בנוחות רבה יותר עם מחוללי חמצן ניידים.

    תאימות טובה יותר

    מחקרים הראו כי מטופלים נוטים יותר לדבוק בתוכניות טיפול כאשר הם יכולים לתת טיפול בעצמם בבית. זה מוביל לתוצאות בריאותיות טובות יותר בטווח הארוך.

    עלות תועלת

    אמנם ההשקעה הראשונית במחולל חמצן עשויה להיראות גבוהה, אך לרוב היא מבוססת כמשתלמת בטווח הארוך. העליות הכרוכות בביקורים תכופים בבית החולים, כולל נסיעות וחופשות מהעבודה, יכולות להצטבר במהירות.

    מה לקחת בחשבון בעת ​​רכישת מחולל חמצן

    סוג מחולל חמצן

    ישנם בעיקר שני סוגים של מחוללי חמצן: זרימה רציפה ומינון דופק. מחוללי זרימה רציפה מספקים זרם קבוע של חמצן, בעוד מחוללי מינון דופק מספקים חמצן רק כאשר המטופל שואף. ספק שירותי הבריאות שלך יכול להדריך אותך לגבי הסוג המתאים ביותר לצרכים שלך.

    הִטַלטְלוּת

    אם אתה מנהל אורח חיים פעיל או נוסע לעתים קרובות, שקול מחולל חמצן נייד. אלה קלים, קומפקטיים, ולעתים קרובות מגיעים עם סוללות נטענות.

    רמת רעש

    חלק ממחוללי החמצן עלולים להיות רועשים למדי, מה שעשוי להפריע, במיוחד בלילה. חפש דגמים שפועלים בשקט כדי להבטיח שזה לא משפיע על השינה או הפעילות היומיומית שלך.

    טוהר החמצן

    ריכוז החמצן המיוצר על ידי הגנרטור הוא קריטי. רוב המכשירים מציעים רמת טוהר של בסביבות 90-95%. הקפד להתייעץ עם הרופא שלך לגבי ריכוז החמצן הנדרש למצבך.

    תחזוקה ואחריות

    כמו כל מכשיר רפואי אחר, מחוללי חמצן דורשים תחזוקה שוטפת. בחרו בדגם שקל לניקוי ולתחזוקה. כמו כן, בדקו את תקופת האחריות ומה היא מכסה.

    סיכום

    טיפול בחמצן ביתי חולל מהפכה בדרך בה אנו ניגשים לטיפול בדרכי הנשימה, ומציע יתרונות רבים, כולל נוחות, איכות חיים משופרת, התאמה טובה יותר וחסכוניות. עם זאת, בחירת מחולל החמצן הנכון היא חיונית לטיפול יעיל. יש לשקול היטב גורמים כמו סוג הגנרטור, ניידות, רמת רעש, טוהר החמצן ותחזוקה.

    אנו בחברת קלינטיקה מציעים מגוון מחוללי חמצן איכותיים המיועדים לענות על צרכים שונים. צוות המומחים שלנו זמין תמיד כדי להדריך אותך בתהליך הבחירה, ומבטיח שתקבל החלטה מושכלת שמשפרת את אורח החיים והרווחה שלך.

    למידע נוסף, אל תהסס לפנות אלינו. זכור, עם קלינטיקה, אתה אף פעם לא לבד במסע הבריאות שלך.