מדוע כדאי לעקוב אחר רמות הסטורציה שלכם?
סטורציה נמוכה היא מצב רפואי שבו רמות החמצן בדם של אדם אינן מספיקות כדי לענות על צרכי הגוף. התסמינים של ריווי חמצן נמוך בדם יכולים להיות מגוונים למדי ותלויים במה שגורם לה. לדוגמה, אם הסיבה לרוויה נמוכה של חמצן בדם היא ממחלת ריאות, תסמינים מסוימים עשויים לכלול קוצר נשימה, כאבים בחזה ושיעול ליחה. אם הסיבה לרוויה נמוכה של חמצן בדם היא מבעיות לב או ריאות, אתה עלול לחוות סחרחורת, כאבים או לחץ בחזה, דופק לא סדיר וחוסר יכולת להסדיר את הנשימה. התסמינים יכולים גם להשתנות בהתאם למידת החמור של המצב.מכשיר למדידת סטורציה – טכנולוגיה מתקדמת בכף היד
מכשיר למדידת סטורציה משמש למדידה של רמת החמצן הרווי בדם, ולעיתים גם את דופק הלב. המכשיר מיועד למטופלים שסובלים ממחלות ריאות, דלקת ריאות, ומשתמשים באופן קבוע במכשירי חמצן. בעזרת המכשיר ניתן לדעת בקלות את מצב הנשימה ומצב הלב, ולהמשיך בטיפול הרפואי בהתאם לתוצאות. המכשיר אינו פולשני ומציג תוצאה מהירה של המדדים, ברוב המקרים המדידה מתבצעת דרך האצבע, אך ניתן למדוד גם באמצעות תנוך האוזן. עבור מטופלים שסובלים מחוסר בחמצן, המעקב אחר המדדים הוא קריטי. בעזרת מכשיר למדידת סטורציה ניתן לעקוב אחר רמת החמצן לאורך היום, ולדעת האם יש צורך בקבלת חמצן מועשר כדי לאזן את המדדים. קיים מגוון של מכשירים למדידת סטורציה, המשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת, שמאפשרת לקבל מדדים מדויקים במהירות. המכשירים קומקפקטיים וקלי משקל, פשוטים לשימוש, וכוללים תצוגה ברורה ברזולוציה גבוהה, ובעלי סוללה נטענת. היועצים שלנו יוכלו לעזור לכם לבחור במכשיר המתאים ביותר לצרכים שלכם.מכשיר סטורציה ביתי – אילו סוגים יש?
סטורציה נמדדת על ידי מכשיר סטורציה. ישנם סוגים שונים של מדי סטורציה עם תכונות ומחירים שונים. מכשיר סטורציה ביתי מאד נפוץ הוא מד אוקסימטר דופק. מד סטורציה ביתי נוסף הנפוץ מאד מגיע עם חיישן ללא מגע שבאמצעותו ניתן למדוד לחץ דם, דופק וסימנים חיוניים נוספים מרחוק ללא כל מגע עם גופו של המטופל, מה שהופך אותו לנוח יותר במקרים מסוימים מכיוון שהוא מבטל את הצורך בהליך פולשני או מגע לא נוח עם משטח העור.איך מטפלים ברמה נמוכה של חמצן בדם?
על מנת לדעת איך לטפל בסטורציה נמוכה יש צורך לאבחן את הבעיה, במקרה של סטורציה נמוכה כדאי לפנות לבירור רפואי. במידה ותאובחן מחלה כלשהי הגורמת לכך, החולה יצטרך לקבל טיפול תרופתי. ניתן למצוא דרכים להקל על החולה כמו בלוני חמצן למיניהן, מחוללי חמצן, מכשירי אדים ואינהלציה, כולם אגב יטפלו בסימפטומים ויקלו על החולה לנשום ולקבל סטורציה שלא תסכן את חייו, אך עדיין צריך למצוא את הגורם לבעיה דרך בית החולים או הרופא. חשוב לדעת שכאשר אחוז החמצן בדם יורד מתחת ל 90% הדבר יכול לגרום לנזקים כבדים לגוף ואפילו למוות, לכן חשוב מאד לשים לב ולהיות במעקב ובמידת הצורך לנסוע ישר למיון.המחלקה מתמחה בשיווק, ומכירה של מכשור רפואי ,ציוד היקפי וציוד מתכלה לבתי חולים ומרכזים רפואיים וסיעודיים במגוון מוצרים בתחומים השונים.
קלינטיקה הינה נציגה בלעדית בישראל של החברות המובילות בעולם בתחומים בהם החברה מתמחה אנו מקפידים על ייצוג החברות המתקדמות והאיכותיות ביותר, תוך מתן שירות מקיף למיכשור אותו אנו מיבאים. קלינטיקה שוקדת באופן מתמיד על הרחבת סל המוצרים והשרותים אותם אנו מציעים.
הציוד המשווק ע"י קלינטיקה מאושר ע"י משרד הבריאות.
אספקת הציוד ישירות לבית הלקוח בכל רחבי הארץ. לקלינטיקה אנשי מכירות בפריסה ארצית . במחסני קלינטיקה מלאי גדול עם זמינות של אלפי פריטים המאפשר מענה מיידי לצורכי הלקוח ואספקת הציוד ישירות לבית הלקוח בכל רחבי הארץ.
קלינטיקה תומכת בציוד הנמכר ומספקת שירות ותיקונים לכל סוגי הציוד, בתמיכת היצרנים.
תקנים ואישורים
החברה בעלת תקן ISO-9002 ומאושרת על ידי מכון התקנים כספק נותן שירותים. כל הציוד המוצע על ידי החברה נבדק ואושר לשימוש. החברה דואגת לתקינות ולתחזוקה שוטפת של כל הציוד המסופק לבית המבוטח.
שירות לקוחות CPAP
כחברה ותיקה בעלת נסיון רב בתחום המכשור הרפואי המיועד לטיפול בתסמונת דום נשימה ובנחירות, קלינטיקה מתגאה בשירות לקוחות איכותי ומקיף, המלווה לקוחות פוטנציאליים בשלבי ההתעניינות במכשור ה-CPAP ותומך בלקוחות החברה לכל אורך הטיפול. מערך שירות הלקוחות של קלינטיקה מעניק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים של החברה מענה מקצועי ואדיב החל משלב השאלת המכשור לתקופת נסיון והתאמתו לצרכי המטופל, עבור במעקב פרטני אחר יעילות הטיפול, וכלה במכירה, מתן תמיכה ושירות תיקונים.
שירות הלקוחות של קלינטיקה מותאם לצרכי הלקוחות ובנוי לספק פתרונות יעילים על ידי ליווי הלקוחות בכל אחד מהשלבים הבאים:
- תקופת מכשור והתאמה של מכשור ה-CPAP:
לקוחות פוטנציאליים של קלינטיקה נהנים מאפשרות השאלה ללא תשלום של מכשירי ומסכות CPAP לתקופת נסיון והתאמה לצרכי המטופל ללא תשלום וללא התחייבות לרכוש את המכשור בתום התקופה. ההתנסות נעשית תוך קבלת ליווי מקצועי. במהלך תקופת ההשאלה נציג שירות ומכירות של החברה יפגש אחת לשבוע עם הלקוח/המטופל וילווה אותו באופן צמוד לאורך כל התקופה. בכדי לבחון באם המכשיר שנבחר נותן מענה יעיל לצרכי המטופל ולהחליפו במידת הצורך בסוג אחר של מכשיר ו/או מסכה, יבצע נציג המכירות פריקות נתונים מהמכשיר, וישוחח עם המטופל/המטפל אודות תחושות הסיפוק או הקשיים המתלווים לטיפול.
- מכירת המכשור ואחריות:
קלינטיקה מחויבת למטופלים באמצעות מתן פתרונות ושירות היוצרים חווית לקוח שלמה ואיכותית. בד בבד עם החלטתה לייבא ולמכור מכשירים ומסכות הנחשבים בין הטובים בעולם, לפני כל מכירה החברה מקפידה לקבל אישור בדבר יעילות הטיפול מהרופא המטפל או ממעבדת השינה בה מטופל הלקוח, בנוסף להתרשמותו של נציג המכירות בעניין זה והבעת שביעות רצון מהטיפול על ידי הלקוח.
- שירות תיקונים ואחריות:
לחברה מערך שירות תיקונים ומעבדות המאויישות על ידי אנשי צוות שרכשו ידע והוכשרו לתפקידם על ידי החברה היצרנית רסמד. החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים ללא תשלום בתקופת האחריות במקרה בו יש צורך בהשארת המכשיר במעבדת התיקונים.
- שיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים:
קלינטיקה פועלת בשיתוף פעולה צמוד הן עם הרופא המטפל והן עם מעבדת השינה.
- שירות עד הבית:
קלינטיקה מעניקה שירות עד בית הלקוח. בנוסף, לרשות לקוחות החברה עומדת האפשרות לפנות לשלושה סניפים אזוריים של קלינטיקה המשמשים כמוקדי שירות ואספקה, או למעבדות השינה השונות בהם נבדקים הלקוחות. החברה מפעילה בסניפיה מעבדות שירות מורשות לתיקון מכשירים וציוד המשווקים על ידי החברה. בנוסף, לקוחות החברה נהנים בכל עת משירות ותמיכה טלפוניים הניתנים על ידי נציגי החברה.