קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל ואנושי לצרכי מטופלים.
נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר, מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם.
המחלקה מתמחה בשיווק, ומכירה של מכשור רפואי ,ציוד היקפי וציוד מתכלה לבתי חולים ומרכזים רפואיים וסיעודיים במגוון מוצרים בתחומים השונים.
קלינטיקה הינה נציגה בלעדית בישראל של החברות המובילות בעולם בתחומים בהם החברה מתמחה אנו מקפידים על ייצוג החברות המתקדמות והאיכותיות ביותר, תוך מתן שירות מקיף למיכשור אותו אנו מיבאים. קלינטיקה שוקדת באופן מתמיד על הרחבת סל המוצרים והשרותים אותם אנו מציעים.
הציוד המשווק ע"י קלינטיקה מאושר ע"י משרד הבריאות.
אספקת הציוד ישירות לבית הלקוח בכל רחבי הארץ. לקלינטיקה אנשי מכירות בפריסה ארצית . במחסני קלינטיקה מלאי גדול עם זמינות של אלפי פריטים המאפשר מענה מיידי לצורכי הלקוח ואספקת הציוד ישירות לבית הלקוח בכל רחבי הארץ.
קלינטיקה תומכת בציוד הנמכר ומספקת שירות ותיקונים לכל סוגי הציוד, בתמיכת היצרנים.
תקנים ואישורים
החברה בעלת תקן ISO-9002 ומאושרת על ידי מכון התקנים כספק נותן שירותים. כל הציוד המוצע על ידי החברה נבדק ואושר לשימוש. החברה דואגת לתקינות ולתחזוקה שוטפת של כל הציוד המסופק לבית המבוטח.
שירות לקוחות CPAP
כחברה ותיקה בעלת נסיון רב בתחום המכשור הרפואי המיועד לטיפול בתסמונת דום נשימה ובנחירות, קלינטיקה מתגאה בשירות לקוחות איכותי ומקיף, המלווה לקוחות פוטנציאליים בשלבי ההתעניינות במכשור ה-CPAP ותומך בלקוחות החברה לכל אורך הטיפול. מערך שירות הלקוחות של קלינטיקה מעניק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים של החברה מענה מקצועי ואדיב החל משלב השאלת המכשור לתקופת נסיון והתאמתו לצרכי המטופל, עבור במעקב פרטני אחר יעילות הטיפול, וכלה במכירה, מתן תמיכה ושירות תיקונים.
שירות הלקוחות של קלינטיקה מותאם לצרכי הלקוחות ובנוי לספק פתרונות יעילים על ידי ליווי הלקוחות בכל אחד מהשלבים הבאים:
- תקופת מכשור והתאמה של מכשור ה-CPAP:
לקוחות פוטנציאליים של קלינטיקה נהנים מאפשרות השאלה ללא תשלום של מכשירי ומסכות CPAP לתקופת נסיון והתאמה לצרכי המטופל ללא תשלום וללא התחייבות לרכוש את המכשור בתום התקופה. ההתנסות נעשית תוך קבלת ליווי מקצועי. במהלך תקופת ההשאלה נציג שירות ומכירות של החברה יפגש אחת לשבוע עם הלקוח/המטופל וילווה אותו באופן צמוד לאורך כל התקופה. בכדי לבחון באם המכשיר שנבחר נותן מענה יעיל לצרכי המטופל ולהחליפו במידת הצורך בסוג אחר של מכשיר ו/או מסכה, יבצע נציג המכירות פריקות נתונים מהמכשיר, וישוחח עם המטופל/המטפל אודות תחושות הסיפוק או הקשיים המתלווים לטיפול.
- מכירת המכשור ואחריות:
קלינטיקה מחויבת למטופלים באמצעות מתן פתרונות ושירות היוצרים חווית לקוח שלמה ואיכותית. בד בבד עם החלטתה לייבא ולמכור מכשירים ומסכות הנחשבים בין הטובים בעולם, לפני כל מכירה החברה מקפידה לקבל אישור בדבר יעילות הטיפול מהרופא המטפל או ממעבדת השינה בה מטופל הלקוח, בנוסף להתרשמותו של נציג המכירות בעניין זה והבעת שביעות רצון מהטיפול על ידי הלקוח.
- שירות תיקונים ואחריות:
לחברה מערך שירות תיקונים ומעבדות המאויישות על ידי אנשי צוות שרכשו ידע והוכשרו לתפקידם על ידי החברה היצרנית רסמד. החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים ללא תשלום בתקופת האחריות במקרה בו יש צורך בהשארת המכשיר במעבדת התיקונים.
- שיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים:
קלינטיקה פועלת בשיתוף פעולה צמוד הן עם הרופא המטפל והן עם מעבדת השינה.
- שירות עד הבית:
קלינטיקה מעניקה שירות עד בית הלקוח. בנוסף, לרשות לקוחות החברה עומדת האפשרות לפנות לשלושה סניפים אזוריים של קלינטיקה המשמשים כמוקדי שירות ואספקה, או למעבדות השינה השונות בהם נבדקים הלקוחות. החברה מפעילה בסניפיה מעבדות שירות מורשות לתיקון מכשירים וציוד המשווקים על ידי החברה. בנוסף, לקוחות החברה נהנים בכל עת משירות ותמיכה טלפוניים הניתנים על ידי נציגי החברה.