קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת
שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל
ואנושי לצרכי מטופלים.
נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר
מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני
משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם.
קלינטיקה מביאה לך את מוצרי הסיפאפ מבית ResMed , הטובים בעולם!
המסכות של ResMed נוחות, קלות ומתוכננות לכיסוי פנים מינימלי
שירות לקוחות CPAP
כחברה ותיקה בעלת נסיון רב בתחום המכשור הרפואי המיועד לטיפול בתסמונת דום נשימה ובנחירות, קלינטיקה מתגאה בשירות לקוחות איכותי ומקיף, המלווה לקוחות פוטנציאליים בשלבי ההתעניינות במכשור ה-CPAP ותומך בלקוחות החברה לכל אורך הטיפול. מערך שירות הלקוחות של קלינטיקה מעניק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים של החברה מענה מקצועי ואדיב החל משלב השאלת המכשור לתקופת נסיון והתאמתו לצרכי המטופל, עבור במעקב פרטני אחר יעילות הטיפול, וכלה במכירה, מתן תמיכה ושירות תיקונים.
שירות הלקוחות של קלינטיקה מותאם לצרכי הלקוחות ובנוי לספק פתרונות יעילים על ידי ליווי הלקוחות בכל אחד מהשלבים הבאים:
תקופת מכשור והתאמה של מכשור ה-CPAP:
לקוחות פוטנציאליים של קלינטיקה נהנים מאפשרות השאלה ללא תשלום של מכשירי ומסכות CPAP לתקופת נסיון והתאמה לצרכי המטופל ללא תשלום וללא התחייבות לרכוש את המכשור בתום התקופה. ההתנסות נעשית תוך קבלת ליווי מקצועי. במהלך תקופת ההשאלה נציג שירות ומכירות של החברה יפגש אחת לשבוע עם הלקוח/המטופל וילווה אותו באופן צמוד לאורך כל התקופה. בכדי לבחון באם המכשיר שנבחר נותן מענה יעיל לצרכי המטופל ולהחליפו במידת הצורך בסוג אחר של מכשיר ו/או מסכה, יבצע נציג המכירות פריקות נתונים מהמכשיר, וישוחח עם המטופל/המטפל אודות תחושות הסיפוק או הקשיים המתלווים לטיפול.
מכירת המכשור ואחריות:
קלינטיקה מחויבת למטופלים באמצעות מתן פתרונות ושירות היוצרים חווית לקוח שלמה ואיכותית. בד בבד עם החלטתה לייבא ולמכור מכשירים ומסכות הנחשבים בין הטובים בעולם, לפני כל מכירה החברה מקפידה לקבל אישור בדבר יעילות הטיפול מהרופא המטפל או ממעבדת השינה בה מטופל הלקוח, בנוסף להתרשמותו של נציג המכירות בעניין זה והבעת שביעות רצון מהטיפול על ידי הלקוח.
שירות תיקונים ואחריות:
לחברה מערך שירות תיקונים ומעבדות המאויישות על ידי אנשי צוות שרכשו ידע והוכשרו לתפקידם על ידי החברה היצרנית רסמד. החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים ללא תשלום בתקופת האחריות במקרה בו יש צורך בהשארת המכשיר במעבדת התיקונים.
שיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים:
קלינטיקה פועלת בשיתוף פעולה צמוד הן עם הרופא המטפל והן עם מעבדת השינה.
שירות עד הבית:
קלינטיקה מעניקה שירות עד בית הלקוח. בנוסף, לרשות לקוחות החברה עומדת האפשרות לפנות לשלושה סניפים אזוריים של קלינטיקה המשמשים כמוקדי שירות ואספקה, או למעבדות השינה השונות בהם נבדקים הלקוחות. החברה מפעילה בסניפיה מעבדות שירות מורשות לתיקון מכשירים וציוד המשווקים על ידי החברה. בנוסף, לקוחות החברה נהנים בכל עת משירות ותמיכה טלפוניים הניתנים על ידי נציגי החברה.
כלקוחות של קלינטיקה אתם נהנים משקט נפשי ומיתרונות ייחודים של החברה, כגון:
-
עוצמה ויציבותקלינטיקה נמנית בין החברות הגדולות והיציבות בארץ בשוק המכשור הרפואי בכלל ובתחום מכשירי CPAP בפרט.
-
נסיון עשירמעל ל-15 שנות נסיון במכירת ובמתן שירות למכשירי CPAP.
-
פריסה ארציתנציגות כלל ארצית כולל מכירות ותמיכה עד בית הלקוח ומתן שירות לקוחות, תיקונים ומעבדות בכל רחבי הארץ.
-
שיווק המותג המוביל בעולם:שיווק בלעדי של מכשירי ה-CPAP המתקדמים והטובים ביותר בעולם מביתResMed , מותג אוסטרלי הנמנה בין המותגים הנמכרים ביותר בעולם. ResMed משקיעה 20% מרווחיה במחקר ופיתוח כדי להמשיך ולהעמיד לרשות מטופלים בכל העולם פתרונות חדשניים ומתקדמים.
-
צוות שירות מקצועיאנשי הצוות של מערך שירות התיקונים והמעבדות של החברה רכשו ידע מקצועי ועברו הכשרה ייעודית על ידי היצרן ResMed.
-
מחוייבות ללקוחליצירת רציפות טיפולית ומתוך דאגה לרווחת הלקוח, החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים בתקופת האחריות ללא תשלום במידה ומתעורר צורך להשאיר מכשיר במעבדה.
-
הוגנות והתחשבות במטופליםלקוחות פוטנציאליים נהנים מאפשרות השאלה של מכשירי CPAP ללא תשלום לתקופת נסיון, הכוללת ליווי ותמיכה של נציג שירות מקצועי של החברה ויצירת התאמה מלאה בין צרכי המטופל למכשיר שנבחר.