קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת
שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל
ואנושי לצרכי מטופלים.
נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר
מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני
משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם.
קלינטיקה מביאה לך את מוצרי הסיפאפ מבית ResMed , הטובים בעולם!
קניית מכשיר CPAP
במהלך השינה שלנו אנו נושמים באופן טבעי, שכן מדובר על מערכת אוטונומית שלא קשורה למצב ערות או שינה. הבעיה מתעוררת כאשר נוצרת חסימה של דרכי הנשימה ואז מתרחש דום נשימה. בדרך כלל הבעיה נוצרת בגלל צניחה של קירות החך, בסיס הלשון או הלוע לכיוון פתח קנה הנשימה. חסימה כזו לא מאפשרת לאוויר להיכנס או לצאת וזהו מצב מסוכן מאוד. המצב הזה עלול לארוך כעשר שניות מביא לירידה דרסטית ברמה של החמצן בדם, והתוצאה היא התעוררות אשר חוזרת על עצמה כל פעם כשהמצב חוזר על עצמו. במקרים רבים ההתעוררות מלווה בנחירות חזקות וכמובן שמצב זה לא מאפשר שינה איכותית וגורמת סבל לחולה ולסביבתו.
היות שאין כיום טיפול של ממש בדום נשימה פותחו מוצרים שונים אשר חלקם מועילים יותר וחלקם פחות . אחד המוצרים הידועים והיותר מועילים בתחום הוא מכשיר CPAP. מכשיר סיפאפ מחיר נקבע בהתאם לצורך ולבחרה המייבאת אותו. המכשיר אמנם לא יכול לתקן את הבעיה אך הוא מונע את התרחשותה בעת השימוש.
מהו מכשיר הסיפאפ
מדובר במכשיר אשר כל מטרתו הוא הזרמה של אוויר היישר אל תוך חלל מערכת הנשימה. הלחץ שנוצר על ידי הזרמת האוויר מונע את החסימה של נתיב האוויר ומאפשר נשימה סדירה. כך ניתן למנוע דום נשימה של החולה ולהקל על שגרת השינה שלו. אמנם לא כל מי שסובל מנחירות הוא בהכרח גם סובל מדום נשימה אך במקרים רבים זו אכן הבעיה. מומלץ מאוד לפנות לרופא ולאבחן את הבעיה.
האבחון נעשה על ידי מכשיר אשר מוצמד לחולה ובעזרתו ניתן לראות בבירור כמה פעמים הוא התעורר במהלך הלילה ועוד נתונים נוספים. על מנת להגיע לאבחון כדאי להתייעץ עם רופא אף אוזן גרון. ניתן גם לעבור את האבחון במעבדת שינה אך זה כרוך בשינה במעבדה עם מכשירים שונים.
מה כדאי לבדוק
קניית מכשיר cpap מומלץ מביאה אתה את הצורך לבדוק כמה דברים:
- דבר ראשון חשוב לדעת שמעבדות שינה אשר עוזרות בבחירת המכשיר המתאים ביותר.
- מומלץ לבדוק האם קופת החולים שלכם משתתפת ברכישה וכמה אחוז מן הקניה היא אמורה להחזיר לכם בסופו של דבר. היות שעלות מכשיר CPAP מחיר גבוהה, רוב קופות החולים מסבסדות את מחירו.
- המכשירים מתפתחים בכל שנה וכדאי להתעדכן בטכנולוגיות השונות. כל מכשיר חדש מגיע עם יתרונות. משלו.
- אמנם מדובר במכשיר יקר למדי אך לא מומלץ לחסוך כאשר קונים מכשיר חשוב זה. סיפאפ שתקנה ילווה אותך במשך שנים רבות ועדיף להשקיע בטוב ביותר.
- המסכה היא פרט חשוב מאוד שכן הוא זה שיבוא במגע עם המטופל. כדאי לרכוש מסכה איכותית וטובה ולהתנסות בה מספר לילות לפני שפוסלים אותה. המסכה יכולה להיות עשויה מחומרים שונים והיא מגיעה בדגמים מגוונים.
יתרונות וחסרונות של מכשיר סיפאפ מומלץ
אחד החסרונות הוא המחויבות. על מנת שזה יעבוד יש להשתמש במכשיר בכל לילה. מצד שני, המכשיר פותר בעיות רבות כמו נחירות, דום נשימה וסכנת חנק. ההתרגלות למסכה עשויה לארוך זמן מה, אך תוך כמה ימים ניתן להתרגל אלה ולישון אתה לאל כל בעיות. גם לשיטת הנשימה אשר המכשיר מאלץ אותך אפשר להתרגל בסופו של דבר.
לצד החסרונות ישנם יתרונות רבים: יש לכם פתרון לבעיה שממנה סבלתם זמן רב, פחות סיבוכים עם מערכת הנשימה, המכשירים הופכים לקטנים ויעילים יותר וגם שקטים ומשופרים יותר עם הזמן. הם גם מצוידים בשיפורים שונים שתורמים לנוחיות של המשתמש. בנוסף קיימים בשוק סוגים שונים של מכשירים ומסכות שונות שניתן להתאים את זו שהכי נוחה.
מה ההבדל בין סיפאפ לביפאפ?
קל להתבלבל בין מכשיר הסיפאפ למכשיר הביפאפ – שניהם מזרימים אוויר בלחץ חיובי ופותרים בעיות בנשימה. בפועל, קיימים מספר הבדלים בין המכשירים. מכשיר הביפאפ פועל בשתי רמות לחץ שונות – לחץ גבוה בשאיפה, ולחץ נמוך בנשיפה. מכשיר הביפאפ מציע טווח לחצים רחב יותר – 4-25 ס"מ/מים לעומת מכשיר הסיפאפ שפועל בלחץ של 4-20 ס"מ/מים.
מכשיר הביפאפ יתאים למי שמתקשה לנשוף כנגד לחץ אוויר קבוע. בזכות הלחץ הנמוך שהמכשיר מפעיל בעת הנשיפה, ניתן לנשוף בקלות. שלא כמו מכשיר הביפאפ, מכשירי הביפאפ מתאימים למי שסובל ממחלות ריאות חסימתיות, ולא רק מתסמונת דום נשימה בשינה. בנוסף, מכשירי הביפאפ מציעים לרוב מגוון רחב של פונקציות מתקדמות כמו הנשמה, ומסייעים לסילוק נוזלים ושמירה על אוורור בתהליך הנשימה.
על מנת לבחור בין שני סוגי המכשירים יש להתייעץ עם רופא, ובמידת הצורך לבצע בדיקה במעבדת שינה. חוות דעת מקצועית יכולה לעשות את ההבדל – בדיקה מעמיקה תבטיח התאמת מדויקת של המכשיר למצב הרפואי, מה שיבטיח שינה רציפה, ללא הפסקות נשימה. טיפול נכון יעלים את תופעות הלוואי הנוספות שנלוות לתסמונת דום נשימה בשינה כמו עייפות, פגיעה בתחושת השובע, ולעיתים מצבי רוח.
שירות לקוחות CPAP
כחברה ותיקה בעלת נסיון רב בתחום המכשור הרפואי המיועד לטיפול בתסמונת דום נשימה ובנחירות, קלינטיקה מתגאה בשירות לקוחות איכותי ומקיף, המלווה לקוחות פוטנציאליים בשלבי ההתעניינות במכשור ה-CPAP ותומך בלקוחות החברה לכל אורך הטיפול. מערך שירות הלקוחות של קלינטיקה מעניק ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים של החברה מענה מקצועי ואדיב החל משלב השאלת המכשור לתקופת נסיון והתאמתו לצרכי המטופל, עבור במעקב פרטני אחר יעילות הטיפול, וכלה במכירה, מתן תמיכה ושירות תיקונים.
שירות הלקוחות של קלינטיקה מותאם לצרכי הלקוחות ובנוי לספק פתרונות יעילים על ידי ליווי הלקוחות בכל אחד מהשלבים הבאים:
תקופת מכשור והתאמה של מכשור ה-CPAP:
לקוחות פוטנציאליים של קלינטיקה נהנים מאפשרות השאלה ללא תשלום של מכשירי ומסכות CPAP לתקופת נסיון והתאמה לצרכי המטופל ללא תשלום וללא התחייבות לרכוש את המכשור בתום התקופה. ההתנסות נעשית תוך קבלת ליווי מקצועי. במהלך תקופת ההשאלה נציג שירות ומכירות של החברה יפגש אחת לשבוע עם הלקוח/המטופל וילווה אותו באופן צמוד לאורך כל התקופה. בכדי לבחון באם המכשיר שנבחר נותן מענה יעיל לצרכי המטופל ולהחליפו במידת הצורך בסוג אחר של מכשיר ו/או מסכה, יבצע נציג המכירות פריקות נתונים מהמכשיר, וישוחח עם המטופל/המטפל אודות תחושות הסיפוק או הקשיים המתלווים לטיפול.
מכירת המכשור ואחריות:
קלינטיקה מחויבת למטופלים באמצעות מתן פתרונות ושירות היוצרים חווית לקוח שלמה ואיכותית. בד בבד עם החלטתה לייבא ולמכור מכשירים ומסכות הנחשבים בין הטובים בעולם, לפני כל מכירה החברה מקפידה לקבל אישור בדבר יעילות הטיפול מהרופא המטפל או ממעבדת השינה בה מטופל הלקוח, בנוסף להתרשמותו של נציג המכירות בעניין זה והבעת שביעות רצון מהטיפול על ידי הלקוח.
שירות תיקונים ואחריות:
לחברה מערך שירות תיקונים ומעבדות המאויישות על ידי אנשי צוות שרכשו ידע והוכשרו לתפקידם על ידי החברה היצרנית רסמד. החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים ללא תשלום בתקופת האחריות במקרה בו יש צורך בהשארת המכשיר במעבדת התיקונים.
שיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים:
קלינטיקה פועלת בשיתוף פעולה צמוד הן עם הרופא המטפל והן עם מעבדת השינה.
שירות עד הבית:
קלינטיקה מעניקה שירות עד בית הלקוח. בנוסף, לרשות לקוחות החברה עומדת האפשרות לפנות לשלושה סניפים אזוריים של קלינטיקה המשמשים כמוקדי שירות ואספקה, או למעבדות השינה השונות בהם נבדקים הלקוחות. החברה מפעילה בסניפיה מעבדות שירות מורשות לתיקון מכשירים וציוד המשווקים על ידי החברה. בנוסף, לקוחות החברה נהנים בכל עת משירות ותמיכה טלפוניים הניתנים על ידי נציגי החברה.
כלקוחות של קלינטיקה אתם נהנים משקט נפשי ומיתרונות ייחודים של החברה, כגון:
-
עוצמה ויציבותקלינטיקה נמנית בין החברות הגדולות והיציבות בארץ בשוק המכשור הרפואי בכלל ובתחום מכשירי CPAP בפרט.
-
נסיון עשירמעל ל-15 שנות נסיון במכירת ובמתן שירות למכשירי CPAP.
-
פריסה ארציתנציגות כלל ארצית כולל מכירות ותמיכה עד בית הלקוח ומתן שירות לקוחות, תיקונים ומעבדות בכל רחבי הארץ.
-
שיווק המותג המוביל בעולם:שיווק בלעדי של מכשירי ה-CPAP המתקדמים והטובים ביותר בעולם מביתResMed , מותג אוסטרלי הנמנה בין המותגים הנמכרים ביותר בעולם. ResMed משקיעה 20% מרווחיה במחקר ופיתוח כדי להמשיך ולהעמיד לרשות מטופלים בכל העולם פתרונות חדשניים ומתקדמים.
-
צוות שירות מקצועיאנשי הצוות של מערך שירות התיקונים והמעבדות של החברה רכשו ידע מקצועי ועברו הכשרה ייעודית על ידי היצרן ResMed.
-
מחוייבות ללקוחליצירת רציפות טיפולית ומתוך דאגה לרווחת הלקוח, החברה מספקת ללקוחותיה מכשירים חליפיים בתקופת האחריות ללא תשלום במידה ומתעורר צורך להשאיר מכשיר במעבדה.
-
הוגנות והתחשבות במטופליםלקוחות פוטנציאליים נהנים מאפשרות השאלה של מכשירי CPAP ללא תשלום לתקופת נסיון, הכוללת ליווי ותמיכה של נציג שירות מקצועי של החברה ויצירת התאמה מלאה בין צרכי המטופל למכשיר שנבחר.